افتتاح سایت تلفن همراه آب باریک سفلی شهرستان الیگودرز

به منظورتوسعه شبکه تلفن همراه، سایت BTSهمراه اول درروستای آب باریک سفلی از توابع شهرستان الیگودرز با فناوری2G افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

به گزارش قاب خبر: معاون شبکه مخابرات منطقه لرستان گفت: گسترش وتوسعه زیرساخت ها و شبکه های ارتباطی از مهمترین گام های پیشرفت همه جانبه درسطح استان به شمار می رود.

داوودی ادامه داد: با ارائه خدمات با کیفیت و گسترش پوشش شبکه همراه در روستاها با تلاش کارشناسان متخصص مخابرات منطقه لرستان سایت آب باریک با فناوری۲G نصب و راه اندازی گردید.

معاون شبکه مخابرات لرستان عنوان کرد: با نصب و راه اندازی این سایت ساکنان روستای آب باریک سفلی روستاهای همجوار از نعمت تلفن همراه برخوردار شدند. وروستاییان دراین منطقه می‌توانند از اینترنت و خدمات مخابراتی این سایت بهره مند شوند.

وی افزود : این سایت با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات USOتامین شده است.

نماینده شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار امیدواری کرد پروژه‌های آتی نیز هر چه سریعتر در شهرستان الیگودرز مورد بهره برداری قرار گیرند.

با پیگیری نماینده شهرستان الیگودرز و موافقت وزارت ارتباطات و اهتمام مسئولین ذیربط و در ادامه نصب و راه اندازی دکل های مخابراتی تلفن همراه، سایت مخابراتی منطقه آبباریک از توابع بخش بربرود شرقی شهرستان الیگودرز احداث و راه اندازی شد. و روستاهای آبباریک علیا و سفلی، عشایر منطقه و بخشی از جاده دسترسی به پیست بین المللی اسکی تمندر تحت پوشش آنتن دهی مطلوب تلفن همراه اول قرار گرفتند.