اعلام فراخوان نخستین جشنواره علمی فرهنگی دانشگاه لرستان

فراخوان نخستین جشنواره علمی فرهنگی دانشگاه لرستان با هدف هم‌اندیشی و حمایت از ایده‌های نوآورانه در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اعلام شد.

به گزارش قاب خبر: آسیب‌شناسی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه، افزایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشجویان، بهینه‌سازی هزینه‌های فعالیت‌های فرهنگی دانشگاهی، راهکارهای تعامل و گسترش همکاری نهادهای فرهنگی درون‌دانشگاهی و برون‌دانشگاهی و ایجاد شبکه فرهنگی، دانش‌بنیان‌نمودن فعالیت‌های فرهنگی دانشگاهی، کارآفرینی و نوآوری فرهنگی و اجتماعی و بهبود مؤلفه‌های فرهنگی و اجتماعی سراهای دانشجویی از محورهای برگزاری این جشنواره است.

علاوه بر این، ایجاد صنایع خلاق برای تولید کالا و خدمات فرهنگی دانشگاهی، گسترش مهارت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان، مد و پوشش اسلامی ایرانی، فضای مجازی، تحول کارکردهای نهادهای فرهنگی دانشگاهی باتوجه به تحول نسلی، تولید محتوا، برندسازی و تجاری‌سازی نمودن فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی دانشگاهی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشکده‌ها و فضاسازی محیطی دانشگاه با استفاده از نمادهای ایرانی، اسلامی از دیگر موضوعات این رویداد است.

آدرس ثبت‌نام و ارسال ایده‌ها به این جشنواره https://farhangi.lu.ac.ir/ است و به ایده‌های برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

مهلت ارسال مقاله‌ و ایده‌ها تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ است.