اصلاح و بهینه سازی رایگان ۸۳ درصد از موتورخانه های مشترکین گاز در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از اصلاح و بهینه سازی رایگان 83 درصد از موتورخانه های مشترکین گاز در استان خبر داد.

به گزارش قاب خبر:  کرم گودرزی گفت: با اطلاع رسانی و پی گیریهای انجام شده از ابتدای طرح ، اصلاح و بهینه سازی تعداد ۳۲۹۴ موتورخانه مشترک خانگی، تجاری و اداری که در سامانه مکانیزه این طرح ثبت نام و مشارکت کرده اند با موفقیت انجام شده است.

گودرزی افزود: این طرح شامل سه اقدام سرویس و تنظیم مشعل، عایق کاری تاسیسات و نصب دستگاه ضد رسوب مغناطیسی است که به صورت رایگان در واحدهای مسکونی، تجاری و اداری اجرا می شود و پایش انجام شده نشاندهنده کاهش مصرف گاز در موتورخانه های بهینه و اصلاح شده میباشد.

وی عنوان کرد: مشترکین گاز دارای موتورخانه مرکزی و شرکت‌های مجری واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc.ir و انتخاب گزینه طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

گودرزی تصریح کرد: در راستای فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی اقدامات گسترده ای از طریق رسانه های ملی و استانی، خبرگزاریها، نشریات و شبکه های اجتماعی به صورت مستمر انجام می گیرد.

وی عنوان کرد: امیدواریم با تغییر در الگوهای مصرف گاز طبیعی علاوه بر بهینه سازی مصرف؛ در حفظ منابع ارزشمند انرژی کشور مسئولیت پذیرانه‌تر عمل کنیم تا آیندگان نیز بتوانند از ثمرات انرژی های تجدیدناپذیر بهره مند شوند.