ارائه خدمات تخصصی در بیمارستان شهید مدنی خرم آباد

قاب خبر:  بیمارستان شهید آیت اله مدنی دارای درمانگاه های تخصصی قلب و اطفال در طول هفته ( غیر از روز جمعه ) بصورت صبح و عصر با حضور متخصصین قلب و اطفال آماده ارائه خدمات به هم استانی ها هستند.

به گزارش قاب خبر:  این‌مرکز در طول تمام ساعات شبانه روزی حتی روزهای تعطیل متخصص مقیم بصورت کشیک جهت ویزیت بیماران اورژانسی قلب و اطفال حضور دارند.

بیمارستان با دارا بودن پیشرفته ترین دستگاه سی تی آنژیوگرافی در شیفت های صبح در حال خدمات رسانی به مردم شریف استان و استان های همجوار میباشد.

درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی اطفال و تخصصی و فوق تخصصی قلب مجهز به دستگاه نوارقلب ، اکوکاردیوگرافی ، هولتر نبض و فشار و تست ورزش در دو شیفت صبح و عصر در روزهای غیر تعطیل فعال می باشد .

لازم به ذکر است تیم فوق تخصصی انژیوگرافی و جراحی قلب و بی هوشی قلب این مرکز در ۲۴ ساعت شبانه روز  (با نام اختصاری کد ۲۴۷)با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات روز دنیا در حال خدمت رسانی و پذیرش بیماران مختلف مراجعه کننده قلبی و اطفال  از شهر خرم اباد و ارجاع شده از بیمارستانهای شهر خرم اباد و بالاخص شهرستانهای حومه و استانهای مجاور می باشد.